Verzenden en Retourneren

Bestellen

Het bestellen van producten op Flytraps.nl gaat heel gemakkelijk. Op het moment dat u het product heeft gevonden die u zou willen aanschaffen, vult u in hoeveel u er wilt hebben. De prijzen die aangegeven staan, zijn altijd de prijzen per stuk. Als u uiteindelijk klaar bent met winkelen, gaat u via de knop afrekenen naar een pagina waar u een keuze kunt maken uit 3 opties nl.: 

1. U kunt samen met het afrekenen een account aanmaken die ervoor zorgt dat u klantgegevens bewaard worden en u de volgende keer deze niet opnieuw hoeft in te voeren. Hierbij kiest u een gebruikersnaam en een inlogcode zodat u de enige bent die bij uw gegevens kan. 

2. Als u al een account heeft en nog niet ingelogd bent, vindt u rechts op de pagina een inlogscherm waar u uw gegevens in kunt vullen.

3. Als u onverhoopt niet de behoefte heeft om een account aan te maken kunt u onderaan het scherm uw bestelling afronden zonder in te loggen.

Hierna wordt u verder door de bestelprocedure geleid en kunt u de wijze van verzending en betaling kiezen (momenteel is de enige betaalmethode PayPal). Als uiteindelijk alles is ingevuld klikt u op bevestigen en wordt de bestelling verzonden. U krijgt dan een email toegestuurd voor uw eigen administratie waar alle gegevens nog eens in staan.

Betalen

Alle betalingen gebeuren vooraf en u kunt gebruik maken van de volgende betaalmethodes.

  •  Betaling via Paypal. Dit is een van de veiligste en snelste manieren voor u om gratis via het internet te betalen. Voor meer informatie of het aanmaken van een Paypal-rekening gaat u naar www.paypal.nl .
  •  Betaling via creditcard. Deze betalingen worden ook afgehandeld via een beveiligde verbinden van Paypal maar hier heeft u geen Paypal-rekening voor nodig.
  •  Betaling via Directe Bankoverschrijving.
  •  Betaling bij Afhalen. Mocht u de producten graag af komen halen neem dan contact met ons op doormiddel van het contact formulier op de website. U kunt dan vervolgens via email contact met ons opnemen om een afspraak te maken.



Verzenden

Alle verzendingen zullen worden uitgevoerd via PostNL tenzij anders is afgesproken. De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waarin u woont en worden altijd tegen kostprijs verrekend. Wij rekenen geen verpakkingskosten e.d.  Zodra uw pakket verstuurd is ontvangt u een PostNL tracking nummer, u kunt uw pakket volgen op www.tracktrace.nl.

Retourneren

Bij ons gekochte planten kunnen niet geretourneerd worden, indien u niet tevreden bent met het geleverde product kunt u contact met ons opnemen om samen tot een oplossing te komen.

Frankeren retourzending

De kosten van het verzenden van de retouren naar Flytraps.nl komen geheel voor uw rekening, tenzij gezien de aard van de klacht, anders is overeengekomen. U dient de geretourneerde artikelen ten alle tijde voldoende te frankeren! Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet in ontvangst genomen en derhalve niet gecrediteerd.
Retourzending geschieden op eigen risico. Wij raden dan ook aan de retourzending via aangetekende verzending van PostNL te laten plaatsvinden.

Verwerking van uw retourzending

Uw retourzending zal na aanmelding én na ontvangst van het retour per email bevestigd worden. Het bedrag van de retourzending, exclusief de in rekening gebrachte verzendkosten, zal door ons worden gecrediteerd in de vorm van een bank- of PayPal betaling.

U heeft een klacht over een artikel of over (de bezorging van) uw bestelling

Voor het aanmelden van een klacht geldt een andere procedure dan voor retourneren. Wij verzoeken u om uw klacht binnen enkele dagen per e-mail, aan ons kenbaar te maken.
Wij zullen, in overleg met u, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien u uw klacht per email aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij u het ordernummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met u op kunnen nemen.

The webshop is currently closed for the winterbreak. April 1, 2018 we will be open again. Dismiss